петък, 15 февруари 2013 г.

Чантичка "Нефертити"

  Разглеждайки сайта на една дама, попаднах на публикация, описваща изработването на несесер с формата на пирамида. Много ми хареса и реших, че и аз ще си направя такава, но с друго предназначение. А именно, чантичка, която се оказа добро допълнение към моя рокля, която си уших преди няколко месеца. Тази рокля си стоеше самотна в гардероба, чакаща своя аксесоар, който да завърши композицията, ако мога така да се изразя.  
 И днес бе голямото събитие( поне за мен)...Уших си въпросната чантичка, която кръстих на египетската царица Нефертити. Спрях се на това име, не само заради пирамидалната форма, която има. За мен Нефертити е символ на красота, изящество и стил( в превод името и означава "Идващата красота"). Идеята ми е, че всяка от вас, мили дами, може да се превърне в тази египетска царица, с малко въображение и труд. 
 Ето и роклята, на която изказвам благодарности за търпението, което прояви и извинение за дългите самотни дни:







 А това е чантичката:


                                                  
 Подробно описание за изработването и ще намерите в този сайт. Сложих синджир за дръжка, който се връзва с металния елемент, присъстващ в роклята. Аз направих своята пирамида, в която ще съхранявам съкровищата си. Ваш ред е. Успех!!!





6 коментара:

  1. много е готина роклята , а и вече ще си има аксесоар....честито на собственичката

    ОтговорИзтриване
  2. Wow! That's a great idea! Love the way it looks with the nice dress.
    Have a wonderful week!
    Hugs from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    ОтговорИзтриване