четвъртък, 11 април 2013 г.

Несесер "С аромат на цвете"

  Здравейте, приятели!
 Тази публикация е свързана с една моя приятелка, с която се запознахме преди около една година, но за този кратък период от време тя направи за мен много добрини. Оказа ми огромна подкрепа и продължава да го прави абсолютно безкористно. Не мога да изразя с думи каква благодарност изпитвам, затова реших да направя един скромен подарък за нея. Искрено се надявам, ако аз нямам тази възможност, поне животът да и се отблагодари подобаващо, защото такива хора заслужават най-доброто. 
 А това е несесерът, който направих за нея и нейните любими неща, които ще съхранява в него. 


 Желая ви хубава вечер и много усмивки!!!


LilyWhite

Photobucket

6 коментара:

  1. Миленка, много е стилен! Напомня ми на Шанел! Усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Стефи! Поласкана съм от коментара ти.
      Поздрави!!!

      Изтриване
  2. Hola, es muy bonito, me encantan las cestas de pascua, tu blog es una maravilla, me quedo como seguidora. te invito a visitar el mio

    lauclads.blogspot.com

    Besitos

    ОтговорИзтриване
  3. A great zippered bag!!! The black applique is perfect with the fabric you've used.

    ОтговорИзтриване