понеделник, 1 юли 2013 г.

Настолен комплект за бюро

 Здравейте, творчески приятели!
 Повлияна от Рустик стила, аз направих настолен комплект за бюро, състоящ се от моливник и поставка за бележки. 
 Този стил ме плени със своята семплост и доближаването до природата. Материалите, които се използват при него са естествени-зебло, канап, дърво, кори, житни класове и полски цветя. 
 Ако проявявате интерес към този очарователен стил, може да почерпите повече информация от  тук





 Материалите, които съм използвала са следните:

 Моливник:                                                                     
  • буркан(стъклен или пластмасов)                            
  • зебло
  • канап
  • копче
  • лепило

 Поставка за бележки:
  • кора
  • тел
  • канап
  • копче
 Моливникът може да се използва и като ваза, или свещник, при което бурканът задължително трябва да е стъклен.
 Пожелавам ви слънчев и усмихнат ден! 



8 коментара:

  1. ЕЕЕ страхотни са, мило!Поздравления!!Много добре си ги направила, особено ме плени кората!
    Буркана може да се използва и за съхранение на различни крафт- пособия ;)
    много целувки+++

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря за материалите, които ми изпрати!
      Да, на буркана му е хубаво, че е многофункционален. А след разходка на плажа, никога не се връщам с празни ръце... :)

      Целувки!!!

      Изтриване
  2. Very Cute! Thanks for sharing on Hickory Trail!

    ОтговорИзтриване
  3. Отговори
    1. Thank you very much for your comment!
      Have a great day!

      Изтриване
  4. Love the natural materials you have used to make such a great desk set, Milena.

    ОтговорИзтриване