петък, 15 ноември 2013 г.

За любителите на шапки

  Привет на всички, които се отбиват в моя блог!
 Ще ви покажа един каскет, който направих днес. А как се стигна до него? Идеята се роди в един разговор с моята скъпа приятелка Вили. Говорейки си за застудяването на времето и за това, че ми е останал плат от якето, което ви представих в предишната ми публикация, тя ми предложи да си ушия шапка. Честно казано, шапките не са ми приоритет, но някак си  тя успя да ме провокира. 
 В крайна сметка запретнах ръкави и уших първия си каскет.




 Благодаря на Вили за идеята!
 Пожелавам ви приятен  уикенд!!!

14 коментара:

  1. Отговори
    1. Thank you so much! I'm glad you like it!
      Have a nice weekend!
      Hugs!!!

      Изтриване
  2. Слънце, шапката е станала невероятна!!!!Не се съмнявам и за миг в уменията ти и се радвам ако съм причината, да запаля искрата на творческото вдъхновение у теб!!!Продължавай в същия дух!
    П.П. Не веднъж прибягвам и аз до компетентното ти мнение и се надявам да продължаваме да обменяме творчески опит ;)
    целувки

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва, мила! Определено ти запали интереса ми към направата на този каскет, за което ти благодаря!
      Прегръщам те!!!

      Изтриване
  3. Me, oh my! What a gorgeous hat! Great sewing.....

    :)
    hugs x, Crystelle
    Crystelle Boutique

    ОтговорИзтриване
  4. It's so pretty. I love that kind of hats. I have a few myself but I've never done one before!!! Great inspiration!

    XOXO
    Cami

    ОтговорИзтриване
  5. Cute hat. Thanks so much for sharing with Wednesday's Adorned Link Party. Have a great Thanksgiving.
    Debi and Charly @ Adorned From Above
    http://www.adornedfromabove.com

    ОтговорИзтриване