четвъртък, 21 ноември 2013 г.

Козметична чанта/Cosmetic Bag

  Добър ден, приятели!
 Не знам за вас, но мен вече започна да ме обзема коледно настроение. Непрекъснато ми се въртят в главата идеи за подаръци, с които да зарадвам близките си. 
 И така, първият подарък вече е налице. Това е козметична чантичка на точки. Тя е неизбежна част от аксесоарите на една дама и това ме кара да мисля, че всяка жена би се зарадвала, ако под елхата я чака подобен несесер, в който да съхранява любимата си козметика. 



 Надявам се и вас да съм зарадвала с тази публикация!
 Пожелавам ви приятна вечер!

15 коментара:

  1. What a fab cosmetic bag - I've spent my week making the exact same thing - male and female versions, they make brilliant presents :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you so much!
      They are not only beautiful, they are practical. I like them very much.
      Have nice day!
      Hugs!!!

      Изтриване
  2. Hi Milena, I love cosmetic bags and makeup too! It's a great idea for Christmas. Julie at julieslifestyle.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. I love your cosmetic bag, Milena!!! Such a practical present to give.

    ОтговорИзтриване
  4. Hi Milena, thanks for the follow on my blog! I'm following you back on your blog too and on bloglovin! Yes have a great weekend! Julie

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен несесер!Сигурна съм, че ще зарадва новия си притежател!
    Чудесна идея за подарък!
    целувки

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, мила! И аз се надявам да донесе радост на човека, за който е предназначен!
      Прегръдки!!!

      Изтриване
  6. Very cute.
    Debi and Charly @ Adorned From Above
    http://www.adornedfromabove.com

    ОтговорИзтриване
  7. I love polka dots! So cute and a wonderful gift. Thanks bunches for linking up at Link It or Lump It this week :)

    ОтговорИзтриване
  8. Thank you so much for sharing with Wednesday's Adorned From Above Link Party. Have a great week.
    Debi and Charly @ Adorned From Above
    http://www.adornedfromabove.com

    ОтговорИзтриване